Ga naar de inhoud

Massage behandeling

Gevoelige, pijnlijke spieren, nek- en rugklachten, pijn in de schouders, maar ook spijsverteringsproblemen, allergie, steeds meer mensen  ondervinden last van deze klachten die voortkomen uit:

• stress
  • lichamelijke en of geestelijke inspanning
  • overbelasting door werkdruk
  • RSI
  • verkeerde houding
  • sportletsel
  • letsel na ongeluk of medische ingreep
  • emotionele gebeurtenissen
Shiatsu-Massage

Massage doet een beroep op het zelfgenezend vermogen van je lichaam. Massages verlichten pijn in spieren en gewrichten, verbeteren de doorbloeding en stimulerende afvoer van afvalstoffen.

Klassiek

Een fysieke lichaamsmassage, gericht op het ontspannen en activeren van spieren, het verbeteren van de doorbloeding en het afvoeren van lymfevocht.

Shiatsu

Een uit Japan afkomstige manuele therapie die wordt uitgevoerd op een tafel en bestaat uit het toepassen van druk met duimen, vingers en handpalmen op specifieke punten op het lichaam.

DMT

Een massage waarin een aantal verschillende technieken verweven zijn, zoals o.a. bindweefsel massage, triggerpoint therapie en deep tissue massage.

Segmentaal

Een therapeutische massagetechniek gebasseerd op de segmentatie van de wervelkolommen: die gericht is op storingen in inwendige organen en functies daarvan.

Een massage is heerlijk rustgevend voor de geest.

Je kunt je laten masseren om bovenstaande klachten te verminderen / verhelpen, of gewoon om eens  goed te ontspannen, en tijd voor jezelf te hebben. Wanneer je regelmatig een massage ondergaat zal deze tevens  preventief werken, en terugkerende klachten verminderen. Heerlijk in combinatie met de essentiële olie van dōTERRA . Ook deze oliën geven een goede ondersteuning naar een gezonde levensstijl.

Massagepraktijk Balanz voor een goede start om je gezondheid te verbeteren!

Stuur een bericht
1
Hallo! Heb je vragen over het maken van een afspraak of heb je advies nodig over een product?